| vissza a főoldalra |

Diszpécser központ

 

 

Redda futár

Munkanapon 7-20 óra között állunk rendelkezésére. Ettől eltérő időpontban szállítás csak előrendelésként kérhető, 50%-os felár mellett. Futárt rendelhet a központi 218-0888-as számon.

 

Diszpécser központ vezető: Bardi Péterné Krisztina
Telefonszám: 218-0888
Fax: 216-6606
E-mail: redda.rendeles@gmail.com

Súly és mérethatárok!

A Redda futárszolgálat 18-20 óra között még felár nélkül, de kisebb flottával, hosszabb kiállási és kézbesítési idővel végzi tevékenységét, mint a 7-18 óra közötti kiemelt időszakban. Diszpécsereink minden esetben felvilágosítást tudnak adni az aktuális kiállási és szállítási határidőkről. A központban hat diszpécserünk végzi a megrendelések regisztrációját, valamint a futárok koordinálását, így a szállításokkal kapcsolatban felmerült kérdéseiket (pl.: mennyibe kerül a szállítás, ki vette át a küldeményt, mikor tudja a futár leadni a csomagot) diszpécsereink azonnal meg tudják válaszolni. Amennyiben a szállítás során probléma merül fel (pl.: a címzettnél várhatóan hosszabb ideig kell várakoznia a futárnak, esetleg nincs ott a címzett), diszpécsereink az Ön által megadott telefonszámon értesítik, így eldöntheti mit tegyünk a küldeménnyel (várakozzunk, visszaszállítsuk, postaládába dobjuk, stb.).

Diszpécsereink minden megrendelést számítógépes programban rögzítenek. Nagy mértékben meggyorsítja a megrendelések felvételét, ha ügyfeleink megrendeléseik leadásánál az alábbi sorrendben adják meg az információkat, mivel a programban is ebben a sorrendben kell rögzíteni őket:

1. Cég neve, kódja, vagy telefonszáma (új megrendelő esetén a címet is rögzíteni kell)

2. Megrendelő személy neve

3. Emelet, szobaszám, költséghely (ha van)

4. Itt kérjük jelezni ha nem expressz szállításról van szó, hanem 3 órás, Aznapi, vagy 24 órás futárt kérnek.

5. A megrendelő címén kell-e kezdeni, vagy oda kell majd szállítani egy külső címről

6. Szállítási cím: kerület, utca, házszám, cégnév, kapcsolattartó, telefonszám, mit kell elhozni sorrendben

7. Milyen jármű szükséges a szállításhoz

8. Van-e valamilyen konkrét határidő a szállításnál

A megfelelő sorrend betartásával a felére is csökkenthető a rendelések leadási ideje és elkerülhetőek a félreértések.

 

REDDA FUTÁRSZOLGÁLAT - Belföldi és Nemzetközi futárszolgálat. Minden jog fenntartva. 1994-2014